پنج‌شنبه شب یک خودروی سواری پژوپارس سفید رنگ با سرنشینان مسلح به طرف خودروی هنگ مرزی میرجاوه تیراندازی کرد. در این اقدام تروریستی سه نفر از پرسنل مرزبانی به شهادت رسیده و یک شهروند زخمی شد.

ایران اینترنشنال

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه جوان نوشت: تلویزیون اسرائیلی ایران اینترنشنال در گفت‌وگویی با یک کارشناس، اقدامات تروریستی گروهک جیش‌العدل (الظلم) را تلویحاً دفاع از خود دانست و این گروه را «نیرویی بازدارنده» در قبال آنچه سیاست‌های تبعیض‌گرایانه جمهوری اسلامی نامید، عنوان کرد!

پنج‌شنبه شب یک خودروی سواری پژوپارس سفید رنگ با سرنشینان مسلح به طرف خودروی هنگ مرزی میرجاوه تیراندازی کرد. در این اقدام تروریستی سه نفر از پرسنل مرزبانی به شهادت رسیده و یک شهروند زخمی شد.
تلویزیون اینترنشنال که کارفرمای آن رژیم صهیونیستی است، در برنامه‌ای مثلاً خواسته که به بررسی موضوع بپردازد، اما به این بهانه تریبون را هزینه حمایت از تروریست‌های تکفیری کرده است.

کارشناس اینترنشنال می‌گوید که «جیش‌العدل اساساً خودش را یک نیروی بازدارنده در مقابل سیاست‌های تبعیض‌گرایانه‌ای که جمهوری اسلامی در این منطقه در سالیان گذشته در پیش گرفته، تعریف کرده است.»
سیاست‌های تبعیض‌گرایانه دروغی است که تجزیه‌طلب‌ها و تروریست‌ها برای توجیه اقدامات خود علم می‌کنند. جیش‌العدل بازمانده‌های گروهک‌هایی همچون دارودسته عبدالمالک ریگی ملعون است که به دفعات در دهه‌های گذشته اسلحه بر روی مردم سنی و شیعه آن منطقه کشیده‌اند. کشتارهایی کور که همه قشری را هدف قرار می‌دهد و ربطی هم به اقدامات جمهوری اسلامی ندارد.

کارشناس اینترنشنال در ادامه می‌گوید: «در جاهای مختلف می‌بینیم که وقتی فشار بر افکار عمومی افزایش پیدا می‌کند، به هر حال جیش‌العدل اقداماتی انجام می‌دهد، اما اینکه بگوییم ماهیت جیش‌العدل فقط در این مسیر است، بحث مفصلی است.»

همه این جملات همان توجیه آدمکشی و تروریسم و اسلحه کشیدن بر روی مردم است. در واقعه تروریستی اخیر یک نیروی فراجا و دو سرباز این نیرو به شهادت رسیدند. بر فرض که ادعای سیاست‌های تبعیض‌گرایانه درست باشد، آیا بازدارندگی آن اسلحه‌کشی به روی مردم یا سربازان نیروی انتظامی است؟ آیا سربازها و نیروهای فراجا مردم نیستند؟

رسانه‌های فارسی زبان غربی گرچه همواره دم از مردم ایران می‌زنند، اما در واقعیت حتی از ترور این مردم هم استقبال می‌کنند. همین هفته گذشته و پس از اجرایی شدن بندی دیگر از توافقنامه امنیتی ایران و عراق که مربوط به تخلیه اردوگاه‌های گروهک کومله بود، تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی با عبدالله مهتدی، دبیر کل کومله گفتگو کرد و تریبون در اختیار او گذاشت تا او در برابر این شکست از خود و گروهک تروریستی تحت امرش دفاع کند!

ایران اینترنشنال هم قدم‌های آغازین شهرت رسانه‌ای را وقتی پیمود که تریبون خود را در اختیار سخنگوی تروریست‌های الاحوازیه قرار داد، آن هم ساعاتی پس از واقعه تروریستی حمله به رژه اهواز و به خاک و خون کشیدن مردم و نیروهای رژه و زن و کودک و مرد و پیر و جوان. یعنی در حالی که هنوز پیکرهای خونین مردم ایران روی زمین بود، اینترنشنال با سخنگوی گروهکی گفتگو کرد که متهم اصلی عملیات تروریستی مذکور بودند؛ و یا در اقدامی دیگر، یعقوب حر تستری، سخنگوی یکی از گروه‌های تجزیه‌طلب در گفت‌وگوی اختصاصی با دویچه وله فارسی گفت «این جنبش به‌دلایل سازمانی در حال حاضر مسئولیت این حمله مسلحانه را بر عهده نمی‌گیرد، اما مقاومت ملی اهواز مسئولیت حملات را می‌پذیرد و ما هم آن را یک عمل مشروع در مقابل انتقال آب به مناطق مرکزی ایران، فقر، تبعیض و اعدام‌ها می‌دانیم.»

رصد این موضع‌گیری‌های حمایت از تروریست‌ها باید باعث شود که قبح دیدن این تلویزیون‌ها که عملاً رسانه تروریست‌ها هستند، بالا رود و نشستن پای آنتن آن‌ها عملاً یک منکر ضد ملی برای مردم ایران شناخته شود. طبعاً اگر کسی ذره‌ای به ایران و مردم ایران علاقه داشته باشد، باید از اعتباربخشی به رسانه‌هایی که از کشتن مردم ایران هم استقبال می‌کنند، خودداری کند.

کد خبر 881409
منبع: جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    3 1
    چه انتظاری از این کثافت ها که به کشته شدن بچه مردم جشن می گیرند و انوقت همین مردم را تشویق به آشوب و خرابکاری در کشور می کنند ! واقعا وقتش نرسیده که مردم نیت این سگ های کثیف خائن را بفهمند؟